pondělí 9. října 2017

"Zpátky do formy!" - 1. týden

Mám za sebou první týden a tak jsem tady s malým reportem. Musím říct, že mi tohle blogové přiznání dost pomohlo a pěkně mě nakoplo, protože od pondělí do pátku jsem jela opravdu ukázkově a díky tomu, že jsem se soustředila na pravidelné a pestré jídlo, neměla jsem po večerech ani žádné chutě. Problém nastal v pátek k večeru, protože jsme odjeli na víkend do Tater. A jeďte na Slovensko, aniž byste si dali jejich boží halušky s bryndzou. A nedejte si po tůře pořádnou fazolovou polívku v horské chatě. A nepřipijte si s manželem u večeře dokonalou oaked Frankovkou. Určitě mě chápete. Tím pádem víkend, co se týče jídla, nebyl úplně podle mých plánů, ale svět se nezbořil a jedu dál. V průběhu října už mě žádná podobná akce nečeká, takže myslím, že mi dva dny mimo režim moji snahu nepokazí.


JÍDLO

Kromě výše zmíněného víkendu jsem se řídila pravidly, které jsem vám tady sepsala minule. Většinou jsem měla pět jídel denně. Vždy hned po probuzení piju půl litru vlažné vody s citronem a ke snídani mám většinou ovesnou kaši nebo vločky (jáhlové, pohankové, ovesné) s bílým jogurtem a ovocem. Kaši dělám jen z vloček a vody a dochucuji skořicí. Do snídaně vždycky přidávám chia a lněná semínka. Pokud snídám později, v pohodě vydržím bez hladu až do oběda, případně tam pošlu cca hodinu před obědem kefír. A když snídám dřív a přijde na mě třeba kolem desáté hlad, dám si kefír a kus ovoce nebo hrst oříšků.
Obědy vařím pro sebe i pro L. a poslední dobou se mi zdá, že mu ty zdravý jídla dokonce začínají chutnat. Když mám ale v plánu něco, o čem vím, že by fakt nejedl (brokolice a batáty s lahůdkovým droždím, quinoa atd.), udělám mu prostě nějakou klasiku a mně alespoň vyjde oběd na dva dny. Většinou mám tedy maso a hromadu pečené zeleniny. Tu si nakrájím do mísy, přidám olivový olej, sůl, koření podle chuti a lahůdkové droždí (toho mám fakt velkou spotřebu), promíchám a peču zhruba půl hodinky. Pokud nemám k obědu pečenou zeleninu a dělám třeba rizoto, sním k němu velkou mísu zeleniny čerstvé.
Odpolední svačinky řeším knackebrotem se šunkou/sýrem/vajíčkem a zeleninou, bílým jogurtem s ořechy a minulý týden jsem si po dlouhé době udělala datlové raw kuličky (recept TADY), takže teď si dávám většinou tři kuličky a trochu jogurtu/tvarohu.
A večeře? Podobně jako oběd. Hromada zeleniny, pokaždé a ke všemu. Když si dělám salát, přidám do něj rovnou kuřecí maso, tuňáka, lososa nebo cizrnu a mám hotovo. A pokud je na řadě flákota, opět si k ní upeču zeleninu a nebo nachystám zeleninový talíř.

Zásoba ořechů, kukuřičná strouhanka, výborný (ale nechutně drahý) proteinový pudinky a sójový párky, který se nedaly jíst! Chutnají asi jako rozmočená guma :D No a Bílkoun? To je nový Šmakoun! 

Grahamový rozpečený toast se šunkou, čedarem a volským okem. Mňam!

Fotku roku to asi nevyhraje, ale bylo to výborný. Bedly v kukuřičné strouhance a pečená zelenina.

Raw koule

Rukola, pečená řepa, balkán a piniový oříšky. To všechno zalitý olivovým olejem.

A nejoblíbenější podzimní kaše. Vločky, voda, jablka, skořice a vlašáky.

POHYB

První týden byl trošku špatnej ohledně běhání. Stihla jsem ho jen dvakrát, takže to tento týden (bude babí léto!) hodlám napravit a vyběhnout opravdu každý den aspoň těch pár kilometrů. Na druhou stranu se musím pochválit co se týče jógy, tu jsem si dala za celý týden šestkrát a miluju ji čím dál víc. Cvičím pokaždé s Lesley Fightmaster a je to pro mě online královna, nikdo mě nedokáže takhle vyklidnit. Navíc jsem šestkrát v týdnu stihla i HIIT, který jsem si pokaždé poskládala jinak, aby mě to nepřestalo bavit. Poslední dobu taky zařazuju boxovací pytel a už si trénink bez něj skoro nedokážu představit. I když u toho vypadám jak úplná lopata. Aneb Aneta a koordinace pohybů :D Tyhle krátký intervalový tréninky s vlastní vahou, případně se základníma pomůckama, jsou pro mě úplně ideální. Za málo času hodně muziky :-) Zajímal by vás třeba podrobný rozpis toho, jak můj HIIT vypadá?


A na závěr nový REEBOK legíny. Skvělej materiál a při tréninku se ani nehnou. 

CÍLE

Chtěla bych, aby byl druhej týden víc běhací. O hodně víc. Taky chci vyzkoušet víc nových receptů a netočit pořád dokola to samý (banánovej chlebíček a raw kuličky). Mám v plánu i nákup ve zdravé výživě, kde jsem nebyla snad sto let, tak se těším, co novýho tam na mě čeká. Určitě budu pokračovat v józe, HIITech a hodně mě láká pár lekcí v Olomouci. Například arena workout s Petrem ve Flexu a nebo HOT CORE v Omeze. Ten mi doporučila moje fyzioterapeutka. Jsem zvědavá, jestli alespoň jednu věc stihnu, moc šancí si kvůli hlídání nedávám :-)

Kdo z vás taky bojuje? A jak vám to jde? Míry a fotky přidám asi až na konci měsíce, pokud najdu odvahu :-)

Užívejte babí léto!

A.
SHARE:

10 komentářů

  1. Ahoj Anet, díky za motivaci! Hned mám chuť něco víc dělat a líp jíst ;) Jinak já byla včera po dlouhé době u nás ve městě na józe a bylo to naprosto super! Určitě jsem nebyla naposledy :-)

    A určitě piš dál:-)Těším se!

    Safienka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už se těším na měsíční shrnutí ! :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle články mám nejradši a líbí se mi že teď zase píšeš tak často. Držím pěsti, ať to jde dobře :))

    OdpovědětVymazat
  4. Fazolova polivka je v pohode.pokud v ni neni mouka, tu ja nerada:-))mne jednou prinesli na slovensku halusky s vlasem, ale ja nebyla fanynka ani predtim.za to manzel slovak uz me nenuti to jist:-)) ty sis teda dala do tela.wau.a jidelnicek dej.ja jsem rada za kazdou inspiraci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, to je moje noční můra, vlasy v jídle :D

      Vymazat
  5. Anet, slovenské hřešení prostě být musí. Návštěvu Slovenska bez brynzových halušek si nedokážu představit. A moc děkuji za tip na zapečenou zeleninu s droždím. Droždí mám moc ráda a nikdy by mě nenapadlo si jej dát v této formě. Držím palce, ať Ti to jde i dál jako po (předraženém) másle :-)
    http://radinsen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Radu :-) Já to droždí cpu úplně všude a v té zelenině je fakt top :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! :-)

© RUN HEART. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig