pondělí 30. října 2017

10 důvodů, proč si pořídit Fitness diář od Fitshaker!

Vánoce jsou za dveřmi. Pardon, ale je to tak! :D A protože se společně s nimi blíží i nový rok, je na čase porozhlédnout se po diáři. Já se přiznám, že jsem přesně ten typ člověka, který si koupí v průběhu roku zhruba 20 diářů s tím, že "Tenhle už určitě budu používat!", ale poctivé zapisování mi vydrží asi tak dva nebo tři týdny. Pak se vrátím k mému klasickému (ne)systému = každou věc si píšu na barevné papírky nebo hůř, na kapesníčky, případně obaly od bonbónů. Ty pak ztrácím, hledám, nevím, nestíhám, netuším, co jsem komu slíbila a kde jsem zrovna měla být. No a potom se stydím, omlouvám, vymlouvám a tak to jde pořád dokola. Když mám lepší den, stihnu si zapsat poznámku do kalendáře v telefonu, ale většinou na ni tak jako tak zapomenu. Vítejte v mém životě a říkejte mi zodpovědná dospělá osoba.

Co se ale cvičení týká, musím se trochu pochválit. Na rok 2017 jsem totiž dostala fešáka od Fitshaker a opravdu jsem ho využila. Sice ne na 100% a taky ne tolik, jak by si zasloužil, ale zapisovala jsem do něj vcelku (na můj vkus) poctivě a rozhodně jsem ho požívala nejvíc ze všech diářů, který jsem kdy vlastnila. Těch ostatních 15, který jsem si letos koupila, nějak nemůžu najít, takže asi moc funkční nebudou. Je fajn se kouknout, co mě bavilo třeba v březnu a jak úžasně disciplinovaná jsem byla. A taky je vtipný se podívat třeba na červen a zavzpomínat si, jak jsem nadávala na švihadlo a skoro v každým dnu jsem měla nakreslenej nějakej sprostej obrázek, případně obří černej kříž, napsanej lihovkou, jakože ten den stál za prd a běželo se mi FAKT blbě. Využila jsem i pár receptů a celkově jsem s ním byla spokojená. Proto mi udělalo velkou radost, když dorazil jeho brácha i na rok 2018. A v čem je boží? Důvodů je spousta a těch deset nejlepších mám pro vás v dnešní recenzi :-)

1. Je krásnej!

No jo, jsem ženská a i kdyby uvnitř byly samý parádičky, nešla bych do něj, pokud by byl ošklivej. A letos se mi líbí asi ještě desetkrát tolik než loni. Miluju mentolovou barvu a v kombinaci s fialovou je to vážně nádhera. Pevný desky a dvě záložky, který k celku skvěle ladí. Jedička s hvězdičkou za letošní vzhled a pusa na čelo tomu, kdo ho vymyslel!



2. Nálepky 

Zůstaneme ještě chvíli u vzhledu. K diáři totiž letos nově přibyly nálepky a já jsem z nich fakt nadšená. Ladí k diáři, dávají smysl a je mezi nima i hrneček s kávou nebo zub! Pro coffelovera a zubařlovera ideálka :D


3. Kapsička na "nezbytnosti"

Na zadních deskách najdete plastovou kapsičku, do které si můžete schovávat důležité poznámky/účtenky atd. Já si tam určitě budu dávat papíry s výsledky z InBody, ať je mám pěkně po ruce a taky účtenky za sportovní vybavení a oblečení. Teď se totiž pěkně mlátím do hlavy za to, že jsem si neschovala účtenku od bot na cvičení. Rozlepily se mi totiž po dvou měsících používání a můžu je tak akorát vyhodit. Navíc jde o model Nike Metcon, který by podle mě měl vydržet všechno, když je přizpůsobenej na crossfit a podobně náročný aktivity.


4. Týdenní přehled

A dostáváme se k obsahu. Týdenní přehled tréninků a stravy využívám hodně. Krátce, stručně a jasně si všechno vypíšu a pak krásně vidím, jak jsem na tom byla.


5. Dnes jsem vděčná za...

U každého dne najdete kolonku, do které si můžete vypsat, za co jste v tom uplynulém dni vděční. Já mám malej deníček, do kterýho si zapisuju každý večer tři věci, které mi ten den udělaly radost a jsem v tom fakt poctivá. Zabere to jen pár minut a uvědomím si, jak moc dobře mi je. Takže mám radost, že od nového roku to bude mít pěkně pospolu v jednom diáři :-)

6. Recepty

Recepty z dílny Fitshakeru mám ráda a vařím/peču podle nich často. Ty v diáři jsou jednoduché a rychlé, určitě jich pár vyzkouším!


7. Přečtené knihy

Tady mi určitě nebudou stačit stránky, ale jsem moc ráda, že tvůrci mysleli i na knihy a nás - čtenáře :-)

8. Měsíční výzvy

Líbí se mi, že se zaměřují i na naše myšlení a nejen na tělo. Nejde tedy o to, udělat každý den třeba 10 angličáků, ale o to, aby se měl člověk rád, nesrovnával se s ostatními a pracoval na sobě nejen zvenku, ale i zevnitř.



9. První pomoc

Dvojstránka se stručným popisem první pomoci, to oceňuju moc.

10. Je od lidí, kteří ví, co dělají!

O tomhle píšu pokaždé, když jde o Fitshaker a stále to platí. Strašně se mi líbí, co dělají a jak to dělají. Pro nás, pro naši radost, naše potřeby a vždycky je vše vymazlené do posledního detailu. Ať už jde o diáře, kuchařky, jejich facebook a komunikaci s fanoušky, on-line tělocvičnu, výzvy atd. Prostě jedna velká paráda, která mě asi nikdy nepřestane bavit! :-)

Dejte mi vědět, jestli se vám diář líbí :-)

Mějte se krásně!

A.

Diář stojí 284 Kč a můžete si ho koupit například TADY.
SHARE:

pondělí 23. října 2017

"Zpátky do formy!" - 3. týden

Máme tady pondělí a další report o uplynulém týdnu. Přiznávám se, že nebyl úplně podle mých představ a to hlavně kvůli tomu, že jsem konečně zrealizovala můj dlouhodobý plán ohledně osobních tréninků. Kromě skupinovek mám tedy individuální tréninky v mé malé domácí tělocvičně a také dělám tzv. trenéra do domu - jezdím přímo ke klientům domů s veškerou výbavou a cvičíme u nich. Zájem je velký, vůbec jsem to nečekala a bylo pro mě docela náročný rozdělit čas mezi tuhle novou aktivitu, stávající práci a rodinu. Odneslo to samozřejmě běhání. Když se totiž sejdeme doma všichni někdy kolem páté, chci být s klukama a ne "ztratit" další hodinu běháním. Můj tréninkový čas tedy nastává až po uspání, kolem osmé večer, a to už kvůli tmě běhat nemůžu.


Plakáty mám od nejšikovnějších manželů Kolářových - najdete je TADY a můžu jedině doporučit, ať jde o grafiku, web, marketing atd.


Minulý týden jsem tedy byla běhat jen jednou a víc jsem cvičila. Buď mnou sestavené HIIT tréninky, workouty se Zuzkou Light v jejím ZGYMu a nově taky s Lisou z BODYROCK.TV. Do té jsem se upřímně úplně zamilovala a její tréninky tvoří 90% těch mých. O tom se ale rozepíšu až v dalším článku. Každopádně stále zůstávám věrná intervalovým tréninkům, převážně s vlastní vahou, případně s kb nebo gumou. To mě baví, u toho vidím nejlepší výsledky a vážně mi to dává nejvíc. Ať už kondičně nebo silově. S jógou to bylo trochu horší, ale stihla jsem třikrát lekci s BOHO BEAUTIFUL, takže alespoň něco :-)

A jídlo? Třetí týden bez čipsů a podobných prasáren. Občas mám šílenou chuť se přesolit, ale odolávám. Když to na mě přijde, dám si okurku s hummusem nebo mrkev a jdu si číst. A nebo kouknu na tuhle fotku:
90kg vs 60 kg
Ta mě vždycky probere a okamžitě si uvědomím, proč to všechno dělám a jak moc špatně jsem se cítila v těle, které vidíte na fotce "PŘED". Nejen fyzicky, ale i psychicky. Nálady, únava, znechucenost. Tohle všechno úzce souvisí s tím, jak jíte, i když mi to pořád většina lidí nechce věřit. Ale kdyby jen na dva týdny zkusili překopat svůj jídelníček a návyky, už by se nikdy nevrátili k tomu, jak žili předtím. Opět ale platí tisíckrát zmiňovaná rovnováha. Nemůžete žít ultrasuperclean 24/7, to prostě nejde, jsme jenom lidi. Ale pravidlo 80/20 (žít zdravě/užívat si dobroty) platí do puntíku. A taky funguje! :-)
Všimla jsem si taky, že se mi vrátil jeden malý nešvar, který vídám u spousty lidí a i holky, který trénuju, s tímhle mají problém. Začnete den na prd. Nestihnete snídani nebo si místo nějaké zdravé varianty dáte dvě čokoládový koblihy. V tu chvíli zklamete sami sebe, jste naštvaní, všechno špatně. A jedete tak celej den dál. "Však co, stejně jsem to už dneska posr***, tak začnu až zítra." Špatně! Jedno špatný jídlo nedělá den, právě naopak! Takže když takhle uklouznete, řekněte si, že jste blbí, ale jeďte dál podle plánu a nevyčítejte si celej den jeden kix! Dalo mi práci se to naučit a právě minulý týden jsem párkrát takové tendence měla, ale zavčas jsem se vzpamatovala.
Ohledně jídla mám pro vás alespoň jeden tip, ale zato superextra parádu. To, že miluju ořechový másla, už určitě všichni víte. Kdo by je taky nemiloval. No a když na mě poslední měsíc pořád všude vykukovala nová značka másel LUCKY ALVIN, nešlo odolat. Bylo mi jasný, že to bude dobrota, protože ho chválili opravdu všichni, ale že to bude taková pecka? To jsem nečekala. Ještě nikdy jsem neměla tak vláčný a chuťově vyladěný máslo. Objednala jsem si klasiku a potom tři ochucená - s mléčnou, bílou a hořkou čokoládou. Nedokážu říct, který je nejlepší, stojí za to všechny tři. Do toho s hořkou čokoládou se pustil i L a to už je opravdu známka kvality! :-)


Čekají mě ještě dva týdny tohohle přísnějšího režimu a já už teď vím, že zafungoval. Nic mi nepřetíká z džínů, jsem splasklá, mám víc energie, je mi fakt skvěle a i když je to chvilkama těžký, stojí to za to. Ale co si budem, těším se, až si příští pátek dám na oslavě narozek mého milého točený pivo a tatarák :D

Mějte se krásně. V týdnu se můžete těšit na slibované tipy na YouTubery, instagramy, článek o Bodyrocku a nebo třeba na běžecký playlist :-)

A.
SHARE:

pondělí 16. října 2017

"Zpátky do formy!" - 2. týden + oblíbené blogy!

Druhý týden je za mnou a já jsem opět splnila asi polovinu toho, co jsem si naplánovala. Pečení zdravých dobrot neproběhlo (jen štrůdl pro kluky :D), skupinovou lekci jsem taky žádnou nestihla, ale aspoň to běhání mi vyšlo. Stihla jsem ho pětkrát, do toho zase HIITy a jóga. Většinu tréninků jsem si odjela venku na terase a zahradě a ve čtvrtek bylo dokonce tak nádherně, že jsem uvažovala o kraťasech. Ty venkovní tréninky prostě mají něco do sebe a baví mě mnohem víc, než ty uvnitř. Jak tak ale koukám ven, letos si v teple a na sluníčku asi už nezacvičím.
V jídle jsem se jakž takž snažila, ale jedny nachos se sýrovou omáčkou v kině přiznávám. Kvůli jedné prasárně se svět nezboří, říkám to pořád :-) Mimochodem, byli jsme na Sněhulákovi a líbilo se nám to moc. Jasně, na knihu film nemá, ale povedl se hodně.
Minulý týden mě taky vyhodili z transfuzky s tím, že mám šílený hodnoty a jsem skoro polomrtvá. Paní doktorka se divila, jaktože nejsem vůbec unavená, prý to železo je úplně podprůměrný a měla bych s tím rychle začít něco dělat. A tak jsem objednala chlorellu i ječmen a jedeme si doma na zelené vlně. Taky beru Floradix, protože bych byla ráda, kdyby mě za ten měsíc na krev už vzali, ale popravdě je mi z něj, hlavně večer, pěkně šoufl. Doberu lahvičku a znovu už ho určitě nekoupím. Když se nad tím tak zamyslím, asi mi fakt v těle něco chybělo, protože chodit spát o půl desáté a budit se v šest nevyspalá, není úplně normální. Tak snad to teď bude lepší a budu si moct zase půlku noci číst a budit se i přesto čilá :-)


Tolik k uplynulýmu týdnu, uvidíme, co se bude dít dál. Dneska bych vám ještě ráda dala pár tipů na blogy, který mě nakopávají, když se mi nechce jít běhat. V příštím článku se mrkneme ještě na instagram a YouTube.

Blogy:

Andy z Fit&Fabulous

Kombinace běhu a jógy, paráda :-) Strašně se mi líbí, jak je Andy milá a pořád usměvavá. Určitě koukněte i na její instagram.

Verča - Jeden měsíc běžce

Verča během žije, pořádá běžecký charitativní výzvy, cvičí, trénuje malé děti a dokonce navrhla i kolekci běžeckého oblečení. Rozhodně si přečtěte její článek Rise and run, ve kterém popisuje, jak jí ,a hlavně jejímu tréninku, prospělo, když úplně vynechala alkohol.

Eva - Za Běhu

Eva běhá a trénuje jako drak, na svoje fb stránky často přidává i recepty a napsala (společně s Edou) běžeckou příručku. Velká běžecká motivace ve všech směrech :-)

Soňa a Michal - Running2

Tahle dvojka mě baví. Běhají a mají se rádi, co je víc :-) Recenzují všechno možné od bot až po běžecké pomůcky, jsou pořád pozitivně naladění a zrovna rozjíždí i YouTube kanál a na ten se moc těším, protože podle mě bude stát za to.

Verča - ŽIVOT(A)BĚH

Verča je asi nejpoctivější a nejmilejší běžec, jakého znám. Nikdy nepřestanu obdivovat její disciplínu a taky ty ultratraily, ultramaratony a objemy naběhaných kilometrů. Moje běžecká královna :D

Péťa - Blog by P

Péťa píše o jídle, cvičení a hlavně o motivaci. Líbí se mi, že je to úplně obyčejná holka, která ale dokázala nakopnout desetitisíce mladých lidí k tomu, aby začali jíst zdravě. Sama se dlouho potýkala se zachvátovitým přejídáním a s nenávistí k vlastímu tělu, ale poprala se s tím a teď se snaží pomáhat ostatním. Je skvělá :-) Mrkněte i na její instagram, případně fb skupinu Boj za nový tělo.

Verča - VeronikaD

Veroniku sleduju už snad deset let. Mohlo by se zdát, že je spíš fashion a lifestyle blogerka, ale já u ní nacházím inspiraci hlavně co se týče zdravýho jídla. Jí zdravě, ale nehrotí to. Je krásná, skromná, milá, cvičí skoro každý den, ale ze všeho jde cítit takové přirozené nadšení. Všude kolem teď vidíme ultra healthy fitness nabušený holky, Veronika to ale dělá jinak, jednoduše, a to se mi strašně líbí. Nádherný fotky jsou už jenom bonus.

Jitka Singerová

Jitku jsem objevila v motivační skupině Moje tělo a to díky Kristině Čechové, kterou tady určitě nemusím představovat :-) Jitce patří můj hluboký obdiv za to, jak maká a jaký má názory. S ničím se moc nepáře a píše všechno na rovinu. Ve skupině ochotně každému poradí a na blogu vlatsně taky. Píše o cvičení, najdete u ní spoustu informací ohledně low carb stravování a já jsem si třeba díky ní objednala zátěžovou vestu, tak jsem zvědavá, jestli mě to nezabije :D


Sledujete taky některého z mých oblíbenců? A kdo mi tu podle vás chybí? Určitě mi napište tipy do komentářů, budu se těšit :-)

A.

SHARE:

pondělí 9. října 2017

"Zpátky do formy!" - 1. týden

Mám za sebou první týden a tak jsem tady s malým reportem. Musím říct, že mi tohle blogové přiznání dost pomohlo a pěkně mě nakoplo, protože od pondělí do pátku jsem jela opravdu ukázkově a díky tomu, že jsem se soustředila na pravidelné a pestré jídlo, neměla jsem po večerech ani žádné chutě. Problém nastal v pátek k večeru, protože jsme odjeli na víkend do Tater. A jeďte na Slovensko, aniž byste si dali jejich boží halušky s bryndzou. A nedejte si po tůře pořádnou fazolovou polívku v horské chatě. A nepřipijte si s manželem u večeře dokonalou oaked Frankovkou. Určitě mě chápete. Tím pádem víkend, co se týče jídla, nebyl úplně podle mých plánů, ale svět se nezbořil a jedu dál. V průběhu října už mě žádná podobná akce nečeká, takže myslím, že mi dva dny mimo režim moji snahu nepokazí.

SHARE:

pondělí 2. října 2017

Projekt "Zpátky do formy!" - začátek

Tohle už tady dlouho nebylo. Vlastně skoro čtyři roky. Naposledy jsem se snažila dostat do formy po druhém porodu. To se mi povedlo a od té doby se tak nějak držím na stejné váze i mírách. Jak už jsem psala v jednom z předchozích článků, zakládám si na rovnováze. Jím zdravě, protože mi tak je nejlíp, ale když jsem u babičky, tak si neodpírám. Když mám chuť na pivo a tatarák, dám si. Musím ale přiznat, že posledních pár týdnů se mi ta moje rovnováha trochu vymkla z rukou. Začala jsem se šidit v jídle, dojídala se po večerech, měla šílený chutě, pak mi bylo zle a tak se to točilo pořád dokola. Věděla jsem, že chyba je v jídelníčku. Když tělu nedodám přes den všechno, co potřebuje k fungování, tak se prostě večer bude chtít zprasit. Nikdy jsem si nepočítala kalorie ani makra, to vy víte, ale tentokrát to došlo až tak daleko, že jsem si nechala udělat jídelníček na míru od slečny, u které mi přijde, že ví o čem mluví a ztotožňuju se s většinou jejích názorů. Věděla jsem, jak mám jíst, co mám jíst a co dělám špatně, ale prostě jsem spoléhala na to, že když nad sebou budu mít "bič" někoho cizího, pomůže mi to nahodit se zpátky a žít normálně. A říkala jsem si, že přesně spočítaná makra mi třeba pomůžou i s výkonem ve sportu a konečně budu mít nějaký trošku svaly. No, nestalo se...


SHARE:
© RUN HEART. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig