pátek 2. prosince 2016

Nejlepší špaldovo-ovesné lívance

Tuhle dobrotu mám moc ráda, ale vždycky jsem z ní měla respekt. Většinou se mi totiž nepovedlo těsto a i když jsem postupovala přesně podle osvědčených receptů, nikdy mi nevznikly krásný, chutný a nepotrhaný lívance. Nedávno jsem ale tuhle kletbu prolomila a teď si je děláme někdy i dvakrát denně. Nejvíc točíme základní těsto, ve kterým jen střídám banány s jablky a když si je dělám po tréninku jenom pro sebe, tak přidávám protein. K jedné objednávce z Aktinu jsem přihodila vzorek BodyLab palačinek. Byly dobrý, netrhaly se, ale bylo tam prostě cítit, že jsou z prášku. Tyhle naše jsou poctivý, zdravý, nadýchaný, křehoučký - prostě vážně dobrota!


Těsto na lívance:

50 g rozemletých ovesných vloček
cca 30 g špaldové mouky (můžete ke konci postupně přisypávat, dokud vám nevznikne hustější těsto, nemělo by téct)
vejce
tři lžičky prášku do pečiva
2 lžíce jogurtu
trochu mléka (používám mandlové nebo kokosové, ale může být i klasické)
rozmačkaný banán nebo nastrouhané jablko

Podle chuti potom můžete přidat skořici, perníkové koření, kokos, FlavDrops, datlový sirup nebo jakékoliv sladidlo, které máte rádi. Lívanečky smažím na trošce kokosového oleje a promazávám je většinou ořechovým máslem nebo Proteinellou (L má rád s Nutellou nebo Lotuskou, ale to už je na mě moc velká prasárna :D). Nahoru dávám ovoce (úplně nejlepší jsou ohřáté maliny nebo jahody), sirup (javorový, datlový nebo BodyLab kokos) a někdy ještě bílý jogurt. Můžete si je posypat kokosem, hořkou čokoládou, oříškama, rozinkama. Prostě tak jak to máte rádi. Každej den můžou být úplně jiný a to se mi na nich líbí :-)



Dobrou chuť!

A.

SHARE:

1 komentář

  1. Pořád zkouším nové recepty, poslední dobou jsem si k snídaním lívance oblíbila, takže i tyhle některý den zkusím, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! :-)

© RUN HEART. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig