úterý 6. prosince 2016

Můj současný (ne)režim - cvičení a jídlo

Dnes pro vás mám malý update toho, jak to teď vlastně mám se cvičením a stravou. Ale hned ze startu vám říkám - je to bída, přátelé, bída! I v normálním životě jsme občas nahoře a občas dole. Někdy stihneme za den milion věcí, od vyšůrování celého domu, přes napečení tří buchet až po vyžehlení měsíční hromady prádla a jindy bychom zase nejradši zůstali celej den v pyžamu, pili litry dobré kávy a četli jednu knížku za druhou. A podobně to funguje i v tom "fitness životě" (vím, že je to debilní název, ale nic lepšího mě nenapadlo :D).


Na mě se ze všech stran hrnou fotky krásných, vyrýsovaných holek, které si připravují dokonalá a vyvážená jídla pětkrát denně. Do toho stíhají chodit do fitka, běhat, cvičit hot jógu. Vymýšlí recepty, pěstujou bylinky, pečou zdravý buchty a k tomu všemu mají tvářičky jak obrázky, dokonalou manikúru, skvělý vlasy a ťip ťop outfity. Koukám na to, kroutím hlavou a závidím. Pak se z toho "jsemkničemu" komatu proberu a soustředím se na sebe. Aby měli kluci ráno stejný ponožky, aby si vyčistili zuby, aby měli vyváženou snídani (obzvlášť v této adventní době je dost těžký jim vysvětlit, že čokoládka z kalendáře od babičky NENÍ snídaně), abych se učesala, vyčistila si zuby, aby mi nedošla káva, abych měla vánoční výzdobu, abych stihla napíct cukroví a vyrobit deset adventních věnců. Aby bylo uklizeno, navařeno (když jednou nebyl L doma, tak jsme si dali na oběd kuličky s mlíkem - #matkaroku), vypráno (někdy si vzpomenu až ráno, že mám v pračce vypraný prádlo a to je pak teprve pecka!). Abych do toho všeho nevypadala jako zombie a navíc, abych žila zdravě, nejedla jako kretén a cvičila/běhala přesně tak, jak jsem si naplánovala. Ha. Ha.
Jaký teda byly ty moje plány ohledně cvičení?

Plány?

V prosinci probíhá Adventní běhání, o kterém jsem vám už psala. To znamená, že každý den odběhám minimálně 30 minut.

Všechny ty nechutný tréninky, který vymýšlím pro TH si sama odjedu, abych věděla, jaký z nich budou mít pocit.

Každý den odcvičím jeden kratší trénink v ZGYM.

Každý den se budu věnovat švihadlu a těm debilním dvojskokům, který prostě nejsem schopná tam sázet tak, jak bych chtěla.

Každej den budu zkoušet stojku.

Večer si najdu dvacet minut a v klidu si dám jógu z 90denní výzvy s FightMaster.

4.12. jsem se ještě k tomu přidala do výzvy, která probíhá v naší skupině na facebooku - do Vánoc odcvičit celou sérii Summer Shred od Zuzky Light (najdete ji v ZGYM).

Realita!

Běhám sakra málo a někdy je to až taková krize, že těch třicet minut lítám po zahradě nebo po schodech - magor. Ale prostě...tma, málo času, málo (žádný) hlídání. Já vím, já vím, klasický výmluvy, který už jsme všichni slyšeli milionkrát :D

Tréninky vymýšlím, ale pryč jsou ty doby, kdy jsem si je vždycky před tréninkem poctivě odcvičila. Když je to nějaká nová kombinace nebo se tam objevuje cvik, který jsme nedělali, tak to nějak dávám, ale pokud jsou to nějaké osvědčené klasiky, prostě se na to vyprdnu a jedu si svoje věci. Hanba mi!!! Už slyším, jak se tím teďka budou děcka na tréninku ohánět! Ale tak co, jejich pocity po odcvičení jsou mi beztak jasný - hnus, odpornost, marast, nenávist ke mně, nenávist ke švihadlu, nenávist ke všemu. A dvě minuty po protažení je zase všecko sluníčkový!

Kratší tréninky v ZGYM se snažím dodržovat, ale teď jsem spíš zamotaná v tom Summer Shredu, protože jsem se k výzvě připojila pozdě, takže to teď naháním, aby mi to do Vánoc vyšlo. Třeba dneska jedu jeden ráno a jeden odpoledne, vzhledem k tomu, že je to fakt náročný, tak mi to bohatě stačí a bolí mě úplně všechno.

Švihadlo dodržuju, ale přiznávám, že radši skáču vysoký kolena/twisty/cokoliv kromě dvojskoků. Vždycky u toho strašně nervuju, došvihám se a plynule jich hromadu neudělám ani za nic. Jenomže vím, že jinak než tréninkem toho nedocílím, takže se asi budu muset kousnout.

Stojka. Když jsem ji zkoušela poprvé, skončila jsem na kapačce. Od té doby se do ní dostávám fakt pomaloučku, dlouho tam nejsem a spíš se soustředím na techniku. Učím se ji v malé chodbičce, ve které si o protější zeď pomůžu nahoru a tahle vychytávka mě celkem posunula dál. Za chvilku už budu umět chodit po rukách. Asi tak za petsto let :D

Jóga? Bída! Jestli se k ní dostanu třikrát za týden, tak je to hodně. Hanba Aneto, hanba! Přitom mě to tak baví a strašně se mi líbí, jakou sílu díky ní dostávám do rukou. A taky jak se pěkně tvarujou.

Jídlo


Teď přijde na řadu ta ostudnější část a tou je strava. V tomhle směru jsem momentálně dole, hodně dole :D Netuším, čím to je, ale prostě jím jako kretén a nějak se z toho nemůžu vymotat. Avšak tento týden (já vím, je úterý :D) už pozoruju zlepšení, tak třeba jsem vymotaná. I když - Vánoce, Silvestr, narozky...
Poslední dva měsíce mám prostě krizi. Nemám skoro vůbec chuť na snídani. Většinou si dám dvě kávy a až někdy kolem jedenácté do sebe nacpu smoothie, protože potřebuju sílu na cvičení. Jinak bych neměla potřebu jíst klidně až do večera. Občas mám světlé chvilky a udělám si lívance hned po probuzení, ale to se stává fakt málo a většinou o víkendech. Na teplé obědy, které vařím klukům taky vůbec nemám chuť, takže pořádný větší jídlo jím až tak kolem druhé nebo třetí a pak už se to se mnou veze. Přes den nemám hlad ani chuť. Stačí mi kafe nebo nějaký suchary a ovoce. Potom jedu na trénink a po tréninku se vracím domů hladová jako vlk. Dám si zdravou večeři, jsem na sebe pyšný, uspím kluky, vylezu z pokojíčku a v tu chvíli bych sežrala celou ledničku i se spíží a kokinovým šuplíkem. Vím, proč to tak je. Vím, co dělám špatně. Ale jak říkám, nemůžu se vymotat. Jsou lepší dny, kdy jím ukázkově a taky se ukázkově cítím. Pak jsou ty dny debilové a ty potřebuju vystrnadit. Snad to přijde co nejdřív. Zatím totiž hřeším na to, že mám pekelně rychlej metabolismus a většinu těch prasáren spálím, ale to taky nebude trvat věčně a hlavně! Je pro mě důležitý mít to tělo zdravý a výkonný, což s tímhle režimem asi brzo skončí.

Hrůza, co? Ale já se nevzdám a to trdlo ve mně odstraním, vím to :-) A vy mi zatím napište, že taky máte tyhle období, kdy jste všechno, jen ne #healthy #fitness a #clean :D

A.

SHARE:

11 komentářů

  1. Tak tohle mne rozsekalo :D

    #matkaroku
    ...prostě jím jako kretén ...
    Avšak tento týden (já vím, je úterý :D)...

    Anetko, oddechni si a užívej života, jak se ti teď jeví a nabízí. Na buchty (ty na břiše) máme (zase) celý příští rok :D :) :*

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně někdo normální kdo na plnou hubu přizná,že je zrovna DOLE. Díky za to!! Mám tě čím dál radši :-D:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Omg! Opet cvrnkam do textilu.. ja to Any fakt cist nemuzu!! :D debilni dny mam porad ale narozdil od tebe je muj metabolismus uplnemrtvej..pomalej byl kdysi ;) ale sveho cile se nevzdavam ( 50kg!- #tojealeblbost!! tak 60 ) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrychlime ho!!! :D Vem karticky a zitra na znackach!!:)

      Vymazat
  4. a to ještě milá paní nechodíte do práce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte, milá paní, asi špatný informace ;)

      Vymazat
  5. O instagramovych kraskach jako bys recitovala meho muze, rekl at prestanu sledovat ty pipiny a sleduju nekoho kdo dava recenze knizek a ne ty dokonale zeny usmivajici se v denne novych predrazenych outfitech, ktere vesmes nemaji jeste ani deti. Uprimne mam uz obe deti skolkou a skolou povine a jsem full time v praci a je to sakra tezky stihat cviceni a vareni aby to nebylo na ukor deti. Jinak krasny clanek a porsd toho stihas na muj vkus nejak hodne. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, s full time prací to musí být pěknej mazec no. Já mám výhodu, že můžu mít home office a třikrát týdně odjedu trénovat, ale až večer a na dvě hodiny, takže stíhám pohádku i uspávání :) Děkuju za kometář a manžela pozdravuj, má pravdu! :D

      Vymazat
  6. Asi jsou nějaké erupce na slunci, protože já mám teď taky divný období, kdy prasim... Ale... Tak určitě to přejde... Pevně v to věřím a ten fitness suprcupr životní styl bude zase ;) jinak mě bavíš... Běhas po zahradě? Kolik km? A s celovkou :D já tě chci mít za sousedku :D

    Měj se bajove, mavám z Liberce ;) Safienka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! :-)

© RUN HEART. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig