čtvrtek 18. února 2016

Cvičíme doma II. - ZGYM

O domácím cvičení jsem vám už pár článků napsala a protože je nás, kteří cvičíme doma, velká spousta, přicházím s dalším. Vyzkoušela jsem plno skupinových lekcí, různé typy tréninků i cvičení v posilovně, ale stejně zůstávám domácím tréninkům věrná. Úspora času, peněz za členství ve fitku (pokud si teda nechcete vybudovat v garáži parádně vybavenou tělocvičnu - jako já :D) a nebo taky peněz za oblečení, protože můžete klidně cvičit ve starých teplákách...nikdo vás totiž nevidí :D
Jak už dávno všichni víte, začínala jsem na staré (obrazně řečeno samozřejmě) dobré Jillian Michaels a pak vyzkoušela asi všechny známé trenéry a YouTube kanály. Postupně jsem kupovala těžší činky (v mém případě spíš činečky), švihadlo, bednu, TRX a nebo třeba kettlebelly. Ty v poslední době miluju ze všeho nejvíc a zařazuju je skoro do každého tréninku. Ať už mého nebo toho pro moje holky :-) Když cvičíte doma, je prostě potřeba hledat a zkoušet pořád něco nového, protože jinak vás to omrzí. Na skupinových trénincích je to pokaždé jiné, je to o lidech, o hudbě a o celkovém prostředí. Ale když jste každý den zavření mezi čtyřma stěnama a hopsáte si to svoje ve starých teplákách, tak to není až taková sranda, co si budeme povídat. A proto vám chci dneska doporučit Zuzku Light a její ZGYM. Se Zuzkou jsem cvičila chvilku po Jillian a vždycky mě to parádně zničilo, ale to, že má svůj vlastní interaktivní gym, jsem zjistila až v článku u Kristi.


Je to jednoduché, zaregistrujete se na webu a každý měsíc platíte necelých deset dolarů za členství. Za deset dolarů ale máte k dispozici tolik skvělých tréninků, že se vám z toho zatočí hlava! Můžete si vybrat tréninková videa s kardiem pro začátečníky, kettlebell tréninky všech úrovní, jógu, tréninky na určité partie, pětiminutovky na "doražení" a nebo třeba Arm Balance Challenge (na to si ale já - největší nešika - netroufám :D) atd. Cvičím se Zuzkou necelý měsíc a nejvíc jsem si oblíbila již zmíněné KB tréninky a nebo Lifted Butt Series, což je cvičení zaměřené na zadek a já po něm nemůžu další den sejít schody. A to už se mi dlouho nestalo :D Na závěr (když ještě můžu dýchat a nechce se mi umřít) si vždycky dám třeba dvě pětiminutovky, kterýma se pěkně dorazím a můžu jít spokojeně spát. Všechno je parádně přehledné, Zuzku mám ráda a fakt mě to úplně nadchlo. Myslím, že mám teď s tréninky na pár měsíců vystaráno :-)
Na webu najdete taky týdenní rozpis, podle kterého můžete jet a nemusíte tak řešit, jak tréninky rozložit, kdy a co cvičit a kdy se protahovat. To udělá Zuzka za vás. Já si vybírám nahodile a hlavně silové věci, protože kardio mám teď "zakazáné", ale pár videí ze série Fat Burn jsem vyzkoušela a je to ŠÍLENÝ!!! Za mě opravdu velká paráda a doporučuju všema deseti. Za málo peněz a trochu času, hooodně muziky :-)
Napiště mi, na čem teď jedete vy a jestli je už někdo z vás taky člen ZGYM, tak mi dejte vědět, který trénink vás zničil nejvíc? :-)

Domácímu cvičení zdar a nezapomeňte - všechno musí být vyvážené! :-)

A.
SHARE:

15 komentářů

  1. Anetko, když jsem viděla článek v blogger rolleru, musela jsem na něj kliknout, protože Zuzka :D Já s ní cvičím teď pořád, i když začátečnickou sérii, ale i u ní si dám pěkně do těla a tělo se mi mění den za dnem, doslova. Stejně jako tebe, i já naprosto ujíždím na KB a Zuzka je má fakt skvělý, mám je cvičení s nimi snad nejradši. Jinak jsem pro změnu byla ve fitku, trénink se mi líbil, byl náročný, co se mi líbilo už méně, že jsem byla po něm tak unavená dva dny, že jsem ty dny jen prospala. Fakt mě to úplně vyřídilo, i když jsem zažila větší svalo-bol... nevím, asi to moje tělo nechce a já si vlastně od toho dne říkám, zda mi stojí za to zaplatit kilo za skupinovou lekci, které je sice bomba, zasmějeme se, když už jsme vysílení a naše technika je spíše k smíchu než ku prospěchu a svaly se třepou :D Ale nevím, nějak se mi nelíbí, že jsem z toho dva dny domlácená a nejsem schopna normálně fungovat. Tak si říkám, že asi nebudu blbnout a budu se prostě dál doma ničit u 15-20 min tréninků, které mi dají do těla a za tři dny je projedu 3x a ta konzistence a důslednost má v závěru větší efekt než jedna 50 min lekce za 3 dny. Navíc s takovým dopadem, fakt jsem jen spala a byla nasraná akorát, že nic nezvládám, nebyla jsem pomalu schopna ani vstát a jít uvařit dětem :D Navíc, teď začne být pěkně, takže to pole tady jistí a budu chodit běhat, v tom blátě bych se ztratila, ale těším se :)
    Ať ti to šlape :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tesim se, az to rozbehas a zamilujes si to:) a souhlas, se Zuzkou jsou ty zmeny videt fakt strasne rychle:)

      Vymazat
  2. Muzu se zeptat proc mas zakazane cardio?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 'Zakazala' jsem si ho sama. Potrebuju nabrat trochu svalu.

      Vymazat
  3. Já mám teďka ke svým běžeckým tréninkům každý ráno 10-15 minutový workout s různými (lehčími) crossfitovými prvky a už po třech týdnech na sobě cítím obří posun, hlavně se mi mnohem líp běhá.:) (A ta ovesná pak taky chutná mnohem líp, když si předtím člověk zamaká)

    A co ty a běhání, snad jsi na něj nezanevřela?!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee to ne, beham min, ale beham:) jen se ted vic zameruju prave na cviceni, ale na jare se zase vratim ke starymu rezimu:)

      Vymazat
  4. Anetko, urcite vyzkousim, super tip! Pro mamku na matersky "dovoleny";)) jak delany!

    OdpovědětVymazat
  5. Koukala jsem na už dřív (myslím, že se to jmenovalo BodyRock)a pak jsem nějak náhodou zjistila, že Zuzka je bývalá pornstar! :-D Ehm, a fakt to nebylo tak, že bych na ni v nějakým filmečku narazila, přísáhám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo jenom jestli!!:D O Zuzce to vim celou dobu, ale je mi to vlastne tak nejak fuk:) koukat na to ale nebudu:D

      Vymazat
  6. Taky se cvičení doma nevzdávám. Jde hlavně o tu úsporu času a taky, že mě nikdo nevidí, když ze mě valí jako z vola.. :D Sice zrovna Zuzce jsem na chuť moc nepřišla, ale tak třeba jednou :)

    Ivet - TheRightMe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znam hodne lidi, kterym nesedla. Tak treba jednou zmenis nazor:)

      Vymazat
  7. Ahoj Anet,
    já Zuzku taky miluju :-) podle Zgym cvičim už docela dlouho, ona je prostě nejlepší, nikdy jsem snad nebyla v lepší formě. A nejvíc na pr..zadek mi za celou tu dobu dalo rozhodně ZWOW 18! :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, já jsem se vážně dokopala a už chvilku dodržuju správný jídelníček a opět jsem začala jak píšeš se starou dobru Jill a 30days. K tomu občas vyběhnu a musím se pochválit, jsem v polovině druhého levelu a vynechala zatím jen 2 dny, kdy to vážně nevyšlo (jeden den špatná kondice po větším zákroku u zubaře, další večer vytuhnutí s dětmi - známe, že :-D) Ale chvilku jsem měla docela krizi, kdy mě konec prvního levelu už tak hrozně nebavil :-(, jídelníček bez chyby, zkušebně jsem se zvážila a kilo nahoře ... doprd.. do toho manžel se přede mnou cpe asi třetí porcí oběda, pak kusem čokolády, večer k vínu nivou a druhý den ráno si stěžuje, že má zase kilo dole ... grrr :-(
    No nic, tak jedu dál a kilo dole třeba příště ;-) :-D
    A na tohle cvičení po Jill určitě mrknu, ještě mám zálusk na Kaylu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! :-)

© RUN HEART. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig