sobota 15. srpna 2015

Dva týdny s BodyShred

Před pár měsíci jsem si řekla, že je načase, abych se začala pořádně věnovat běhu. Na příští rok mám velké plány, takže se do toho musím obout jako nikdy předtím. Mimochodem, na dnešek jsem taky měla plány, ale Aneta míní a Karlos s Davčou mění. V šest ráno jsem měla vyrážet do Harrachova na závod Redbull 400, včera jsem celý den připravovala domácnost na mou nepřítomnost (rozuměj úklid, praní atd.), balila jsem se a hlavně jsem se neskutečně těšila. Jenže ráno se oba kluci probudili se střevní chřipkou a bylo po výletě. Tak snad někdy příště...Ale zpátky k věci. Přestala jsem tedy cvičit a věnovala veškerý volný čas běhu, jenže mi posilování začalo chybět. Pořád jsem přemýšlela, do čeho se pustit, aby mě to bavilo. Přiznám se, že do domácího cvičení se mi nechtělo ani trošku. Připadalo mi to jako krok zpátky a nevěřila jsem tomu, že mě ještě někdy bude bavit skákání před telkou. Jak jsem se mýlila! Po přečtení TOHOTO článku u Kristinky jsem zkoukla pár videí z programu BodyShred a bylo rozhodnuto. Zkusím to a uvidím. A nelituju toho. Hned první workout mě nadchl a úplně položil - prostě ideální stav.


Cvičení je postaveno na známém principu Jillian. Čtyři okruhy - tři minuty posilování, dvě minuty cardio, minuta břicho. Na začátku se rozehřejete a na konci protáhnete. Parádně to utíká, přijde mi, že cvičím pár minut a on už se blíží konec. Jsem durch zpocená, všechno mě bolí a moc mě to baví. Cvičíte dva měsíce, šestkrát týdně a jeden den máte rest (což jsem kvůli běhu nedodržovala, ale já jsem starej rebel :D). Vždycky dva týdny jedete stejné workouty, ale střídají se a nemusíte se bát, že vás začnou nudit a nebo dokonce štvát (u Shredu se mi to stalo, protože cvičit deset dní dokola to stejné je docela pruda). Pokud se vám nechce absolvovat celý program, můžete si odcvičit zkrácenou verzi (28 dní), kterou najdete u K. Jí to na parádní změnu postavy stačilo! Já jsem se pustila do kompletního programu a mám za sebou první dva týdny. Změny vidím hlavně na rukou a zadku - což jsem přesně potřebovala. Zhubla jsem i celkově, dost lidí si toho všimlo a babička mě (zase) upozornila, že mám velký svaly na rukou :D Nevím, kam na to furt chodí, ale viděli jste už moje pastelky?! Cvičím s 3 kg činkami, měla jsem nachystané i lehčí, ale nebyly potřeba. Jinak potřebujete jen podložku a boty. BOTY!!! Neustále mě překvapuje, že někdo cvičí bosky. Dávejte si na to pozor nebo si odrovnáte nohy.


1. + 2. týden

Pondělí - LAUNCH
Úterý - RISE
Středa - FIRE UP
Čtvrtek - LAUNCH
Pátek - RISE
Sobota - FIRE UP

Workout LAUNCH je super, já mám děsně slabé ruce, takže u různých variací kliků jsem dost trpěla, ale kousla jsem se a odjela je všechny v pánském provedení. Plác plác po zádech pro slabčáka jako jsem já!

Workout RISE se mi líbil nejvíc, hlavně různé typy výpadů. Hodně mě taky bavily cviky na břicho.

FIRE UP je úžasné cardio! Ani na chvilku se nezastavíte a ani chvilku se nebudete nudit. Uteče to strašně rychle a pot z vás poteče, ani nebudete vědět jak. O mně je známé, že cardio miluju, ale tohle se bude líbit i všem zarytým odpůrcům hopsání a pocení!

BodyShred bych určitě nedoporučila úplným začátečníkům, ale pokud už máte se cvičením nějaké zkušenosti, tak se toho nebojte. Vždycky můžete cviky odjet v lehčí verzi a bez činek. Jillian mě nezklamala a i když jsem si myslela, že už se k ní nejspíš nevrátím, tak tímhle mě úplně dostala a za mě je to nejlepší domácí cvičení, které jsem doposud vyzkoušela. Pojďte do toho taky, jsou to jen dva měsíce a ty změny jsou neuvěřitelné.

Dobře, přiznávám se - tady nemá zásluhu Jillian, ale dobrý filtr! :D

Co vy a domácí cvičení? Jaké je vaše oblíbené?

Užijte si víkend :-)

A.



SHARE:

13 komentářů

  1. Ahoj Anet, vypadáš úžasně!!!
    To je mi líto, žes na závody nakonec nejela... Tak příště... Hlavně, aby se kluci uzdravili...!!!
    Prosím, můžeš napsat, kde jsi Bodyshred stahovala??
    Děkuju...a běhu zdar! :)
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtela jsem to napsat do toho clanku, ale bala jsem se, ze me zavrou :D cast na ulozto, cast na edisku a cast na hellspy :)

      A dekuju! :)

      Vymazat
  2. Ahoj, vypadá to moc dobře. Docela mě mrzí, že se do toho teď spíš nemůžu pustit... Chtěla jsem se tě zeptat, jestli máš nějaké zkušenosti s běháním/cvičením v těhotenství? Chodila jsi běhat nebo pro jistotu ne? Já úplně vyřadila HIIT cvičení, ale běhat chodím a spousta lidí za to na mě škaredě kouká s tím, že se to v těhotenství přece nesmí...
    Díky V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si myslim, ze pokud mas tehotenstvi bez problemu, tak klidne behat muzes:) ja jsem behala asi tri mesice, ale pak jsem jednou zacala po behu krvacet, tak jsem se na to vykaslala. Ale bylo to peklo. Cviceni jako je tohle bych neriskovala radeji, ale beh nebo nejakej pilates apod. proc ne:) at vsechno dobre dopadne!:)

      Vymazat
  3. Tak ja taky dost beham, nebo se aspon snazim. Chtela jsem to stahnout, ale jsem bez sance, na uloz to je to zaheslovany a na ostatni me nepusti. Ty mi to asi neposles, vid:-))Takze ja se cvicenim nic. A to jsem jednu dobu jela jm porad:shred, ripped, joga, bricho, trouble zones, cely body revolution. Cviky ma super, bohuzel uz ji nemuzu poslouchat. Ja mam dost motivace svoji, takze mi trochu vadi, jak na me rve a navic, kolikrat uz jsem to vsechno jela, to znam nazpamet, kdy se kdo bude smat, kdo co rekne. Nee. Cvicim s ni, ptz tu mam malo dalsich moznosti, ale neposloucham, hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja Ti to klidne poslu, ale nevim jak :O jsem na tyhle veci uplnej lempl :D jinak ona mi nevadi, zas az tolik tam nehecuje:)

      Vymazat
  4. Článek fajn, pár videí z bodyshred jsem taky zkusila :) Ale proč vůbec komentuju.. Cvičit naboso není vždycky strašlivý problém, jak se často prezentuje. Pokud máš dobrou podložku, tak v tom nevidím problém. Sama už několik let nepoužívám nic jiného než fivefingers (alias prsťáky) ať už ve fitku, na cvičení doma, na běhání venku, i klasické chození. Mají ti stimulovat pocit chození naboso a musím říct, že jsem nic lepšího nezažila. Mám problémy s koleny a zády. Nejdřív jsem se bála, že se mi to zhorší, protože přece jen tam není žádná tlumící vrstva jako v jiných teniskách, ale je to naopak o dost lepší (přesně jak se mělo stát). Je to to nejpřirozenější a nejlepší pro tělo, co mu můžeš udělat. Ale chápu, že to prostě není pro každého :)

    OdpovědětVymazat
  5. já teď taky bodyshred, a taky díky Kristince :oD ovšem kliky rozhodopádně nevydržím všechny pánské a činky mám o půlku lehčí :oP fakt bych chtěla mít takové 'pastelky' jako ty, já mám evidentně dutá brčka... a koukám, že jsem měla fakt štígro, protože jsem stihla všechna videa postahovat na ulozto předtím, než zmizela... jestli zjistím, jak se tam dávají, tak je zkusím nahrát zpátky

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám na domácí cvičení tenisky z Lidlu, tak si nejsem jistá, jestli to není horší než naboso :D Mě ale vyhovujou :)) Ovšem co mě pobaví je, když někdo cvičí jógu v teniskách, to když vidím třeba na insta na fotce, tak jako umírám :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anet, já třeba mám místo na cvičení jenom v obýváku, kde máme koberec. Cvičení v botách na koberci hodně hodně nepohodlné a ještě se tím koberec ničí, takže já můžu cvičit jedině naboso :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mohla bych se prosím zeptat, jaké boty si pořídit na cvičení? :-) Jsou lepší fitness boty nebo boty na běhaní a jaký je mezi nimi rozdíl? Děkuji za odpověď.. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. K tomu cvičení na boso: já cvičívala v teniskách, ale měla jsem problém držet balanc, bolely mě kotníky a kolena :D cvičím tedy jen na boso (i Body Shred) a vyhovuje mi to... časem si chci našetřit na pořádné boty na cvičení, ale jakožto pracující student 1500 Kč za boty "nevysolím" jen tak a pak mám obavy, aby mi pak na koberci neklouzaly :D Budu to muset ještě nějak namyslet...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! :-)

© RUN HEART. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig