Pages

neděle 1. února 2015

Cvičím, cvičíš, cvičíme

Hezké odpoledne všem :-)

Chodí mi od vás spoustu mailů (a já jsem za každý jeden šťastná a děkuji vám za podporu!), ve kterých mě prosíte, ať zveřejním svůj týdenní rozpis cvičení a protože vás to tolik zajímá, občas dám na blog přehled toho, co jsem uplynulý týden dělala. 

Tento týden to vypadalo nějak takhle...

Pondělí - (šílená) hodina TRX

Úterý - XHIT (Legs like Miley Cyrus, Rihanna Butt Workout, Total Arm Workout, Toned Arms Workout) 

Středa - NTC Cardio killer (15 min, šílené tempo, málem jsem to neudýchala) + Butt buster (15 min)

Čtvrtek - běh 7 km, NTC Ab burner (15 min) + Better Butt (15 min)

Pátek - rest

Sobota - funkční maraton (Move it, Max interval, TRX, Core)

Neděle - NTC Body sculptor (doporučuju! 30 minut opravdu makačka) + 30 minut stepper

V rámci posilnění rukou a středu těla dělám každý den navíc 100 kliků. Protože jsem slabá jak čaj, tak je dělám třeba po patnácti v průběhu celého dne. A jak se tak dívám, pěkně jsem tento týden zanedbala stepper, takže se pokusím ho zařadit častěji. Vypadá to, že tento typ článků není vůbec špatný nápad, alespoň mě to donutí víc makat, abych se před vámi potom nemusela stydět :-)

Na závěr mám pro vás tip na jednu dobrotu! Dnes ráno jsem poprvé vyzkoušela ovesnou kaši podle Kitchenette a byla naprosto úžasná. To musíte vyzkoušet :-) 


Co vy? Byli jste tento týden aktivní nebo jste odpočívali? 




13 komentářů:

  1. Napsat co jsem kdy který den cvičila? U každého dne bych měla napsané jen jedno slovo - crossfit! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já zas cvičím ukazovák na pravé ruce :-P .... klikám a roluju (nastřídačku vždy XY hodin denně) :-) Jinak obdivuju ty co teda cvičí jinak než já :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Anet to snad ne :D :D :D Včera jsem celý večer projížděla Kitchenette a ukládala recepty co si naplánuji na vyzkoušení a ovesná kaše byla jasná volba :))))

    OdpovědětVymazat
  4. po - level 2 30DS, 5 km svižná prochajda, XHIT how to lose arm fat, 10 exc for a tight butt, six pack ab workout
    út - level 2 30DS
    st - level 3 30DS, 4 km svižná chůze (to jsem tě viděla na autobuse), tanec v patnáctce (kdy kroutíš prdelí, protože chlap)
    čt - level 3 30DS
    pá - level 3 30DS, XHIT 200 squats, 7 best ab excercises
    so - level 3 30DS, 6,2 km prochajda se psem
    a dneska level a pak ještě nevím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sáčku Ty jedeš!!! Autobus ještě nezrušili? :D

      Vymazat
    2. Nezrušili, sedíš u televize na spoji č. 16. A ty jedeš!!! Se mnou dneska cvičil spolubydlící, protože se mi furt smál, že jsem máslo, když tak funím a skučím. Krom toho, že neumí udělat dřep, tak byl spocený a růžový jak hello kitty. A tím chci říct, že ty musíš strčit do kapsy každého druhého průměrného chlapa a každého opruzovače na baru!!! Girls power! PS: nevím, jestli ses toho všimla, ale mám ráda tvůl blogísek.

      Vymazat
  5. Ty jsi drak, neskutečná dřina. Já jsem dneska zacala po X mesicich cvicit a vydrzela jsem ostudnych 30min, ale uz ted citim jak mi to chybelo a jak to bude den ode dne lepsi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, nejhorší je vždycky začátek :)

      Vymazat
  6. ovesná kaše vypadá skvěle :)

    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ta ovesná vypadá parádně! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! :-)