Pages

neděle 4. ledna 2015

Od zítra

Ahoj všem :-) 


 Tak jak jste na tom s novoročními předsevzetími? Dali jste si nějaká? A věříte tomu, že je dodržíte nebo je vám jasné, že to dopadne jako každý rok? Zítra je první pondělí v novém roce, posilovny budou plné, zdravé výživy taky a v knihkupectví se zapráší po knihách o dietách krabičkových a těch podle krevních skupin a nebo taky po těch zázračných. Nechci znít jako pesimista, ale věřte tomu, že fitka se vyprázdní během ledna a knihy většina lidí vůbec neotevře a pokud ano, tak s dietou vydrží týden, maximálně dva...
Pojďme to letos zkusit jinak. Společně. Vždycky mi sice přišlo úsměvné, jak každý se změnou svého života čeká do pondělí a nebo do příštího měsíce. Ale letos je to jiné, protože bych chtěla pomoct těm z vás, kteří to pořád dokola zkouší a nikdy nevydrží. Teď je tady skvělá příležitost. Nový rok, první týden v novém roce. Budete si ho pamatovat, protože za pár měsíců uvidíte v zrcadle úplně někoho jiného, ale HLAVNĚ ve své hlavě uslyšíte něco jiného. Budete šťastní, budete mít sami sebe rádi, budete na sebe pyšní, že jste to dokázali. Pojďme si společně říct, čeho bychom (v oblasti zdravého životního stylu a sportu) chtěli dosáhnout a zamakáme na tom. Já bych chtěla hlavně doladit zadek (haha, to jste potřebovali vědět) a svaly na rukou. Chtěla bych si zaběhnout pár závodů, možná mi letos konečně vyjde půlmaraton. Chci vyzkoušet crossfit. Přála bych si hrazdu a kruhy, abych mohla rozjet ty domácí tréninky ve větším a tak trošku právě ve stylu crossfitu. Co se stravy týká, tak žádné větší cíle nemám. Jím, na co mám chuť. Výhoda u mě je, že je to většinou zdravé a když mám chuť na něco ryze nezdravého, prostě si to dám. Když je to občas, ničemu to podle mě nevadí. Chtěla bych pít méně kávy a více zeleného čaje, chtěla bych více péct domácí pečivo a chtěla bych, aby celý svět pil zelené smoothie a všichni byli zdraví a svěží! :D zdravím Sabinku a Markétku :D 
Teď ale k tomu mému nápadu, jak se do toho pustit společně. Vaše cíle v roce 2015 budou různé a bude záležet jen na vás, jak se s nimi poperete. V tom vám bohužel nepomůžu, ale můžeme tomu pomoct malými doplňujícimi výzvami, které vás třeba trochu naučí disciplíně a řádu. Tyto dvě věci budete na své cestě potřebovat ze všeho nejvíc. Co byste tedy řekli na to, kdybychom si každé pondělí dali výzvu, jak v jídle, tak ve cvičení? A na konci týdne si řekneme, jak jsme ji zvládli. Jdete do toho se mnou? První výzva bude tak trošku klišé, ale je to prostě nejlepší cvik na hezký zadek, který chce každá z nás. Pojďme si slíbit, že každý den uděláme 150 dřepů (můžete si je rozdělit třeba na tři části a během dne je udělat, když se najde chvilka času) a po celý následující týden si dáme jednou denně smoothie. Nemusí být zelené. Zkuste ale experimentovat a pokud si smoothie děláte, přidejte třeba jiný sirup nebo kombinaci ovoce, kterou jste ještě nezkoušeli. Přifdejte tvaroh nebo chia semínka, ořechy...Mně se to moc líbí a i kdyby se ke mně přidal jen jeden z vás, budu šťastná! Příští neděli vám napíšu, jak jsem se výzvou poprala já a zveřejním výzvu novou. Tak kdo se ke mně přidá? 
Budu ráda, když mi napíšete, jaké jsou vaše sny a plány v této oblasti v roce 2015 :-)

Mějte se hezky.

Aneta

PS: Abyste věděli, že jsem úplně normální, tak se vám přiznám, že poslední měsíc z BBG s Kaylou, jsem docela ošidila, pár cvičení jsem dokonce vynechala (hanba mi), takže si poslední 4 týdny zopakuju znovu, abych měla čisté svědomí :D ono ty svátky tomu bikini body moc nepřidaly, takže to na škodu nebude :-)

23 komentářů:

  1. Neeee nic zelenyho! :D Ja bych ze sportu chtela: udelat shyb, ubehnout 15km, zabehnout si We run prague, spartan race, naucit se stojku o zed (a v ni kliky hoho:D), behat pravidelne, neumirat pri crossfitu...:D A zase zklamu a vyzvy se nezucastnim (drepu s cinkou a podobnyma kravinama mam az az:D), ale budu vsem fandit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spartan race jsme zapomnela zminit. Porad jsem se vymlouvala, ze je to od nas strasne daleko a letos to udelali ve vedlejsim meste :D

      Vymazat
  2. Chci v novém roce více cvičit a jíst zdravěji, takže výzva se mi max. hodí :) Jdu do toho!

    OdpovědětVymazat
  3. Já už chci v 2015 konečně dosáhnout své vysněné postavy - v mém případě jde hodně o redukci. Dříve jsem měla dost problémy s jídlem a nyní mi metabolismus téměř úplně vypadl a dost jsem přibrala. Chci ho znovu nastartovat. A také se zbavit závislosti na sladkém.
    Jen co si dám do pořádku urologické problémy, chci se vrhnout na Kaylu a na jaře začít pravidelně běhat. Pro lepší imunitu, abych nebyla stále nemocná.
    Dřepovou výzvu beru a smoothie se budu také snažit dodržet! Jdu do toho! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu drzet palce, letos uz to urcite vyjde :-)

      Vymazat
  4. Nádhera, jdu do toho s tebou!
    Na dřepy se vrhnu ještě dnes večer, bohužel smoothie-výzvu musím nějak modifikovat, jelikož jsem na tento semestr na erasmu ve Finsku a nemám tu mixér:-)
    A mé cíle? Zaběhnout si nějaký závod delší než maraton, více posilovat břicho, zbavit se své závislosti na čokoládě a nechat ve Finsku 3 nabraná kila, která se mi bohužel povedla na podzim. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) Tak do dřepů se také hlásím, zadek už se na to klepe :D Zrovna jsem se tě chtěla ptát na Kaylu, jak v ní hezky pokračuješ. Chci se do ní vrhnout od zítra. Jsem strašně zvědavá, jestli to má vážně takový efekt, tak budu doufat, že to zvládnu odcvičit! :) Jinak moje cíle jsou zaběhnout půlmaraton- budeš nějak speciálně trénovat?, být více pozitivní a vyčerpat z každého dne to nejlepší, co jen jde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-) Kayla je urcite super, ja jsem videla zatim asi nejlepsi vysledky ze vsech domacich cviceni. A na pulku jsem loni trenovala podle planu od Milose Skorpila a bylo to super. Najdes ho na www.bezeckaskola.cz :-)

      Vymazat
    2. Tak na bezeckaskola.cz jsem to nenašla :( Jinak jsem se chtěla zeptat, jestli cvičíš Kaylu opravdu 28 minut- 7 minut jedno kolo? Nebo si odjedeš ty 4 kola a na 28 minut nehraješ? Já stihnu odjet jedno kolo dříve než za 7 minut, tak nevím jak to mám vyřešit.

      Vymazat
    3. Kaylu cvicim celych tech 7 minut, taky stihnu za tu dobu treba kolo a pul nebo dve obcas :)

      A tady je odkaz na clanek a v nem je i tabulka s treninkovym planem..

      http://www.bezeckaskola.cz/clanek-1597-pulmaraton-polovicni-vyzva-s-plnohodnotnym-zazitkem-co-byste-meli-vedet-nez-se-vydate-na-svuj-prvni-pulmaraton.html

      Vymazat
    4. Děkuji za odkaz! :) Tak to asi umřu, už takhle jsem měla co dělat :D Mohu se zeptat v jakém si týdnu Kayly?

      Vymazat
  6. Já bych chtěla přestat pít. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/85/76/f6/8576f614150c4876892061e0ba73b802.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pak jsem si ještě předsevzala, že nebudu jíst v posteli. No a tak ze všeho dělám smůtý a tak v posteli vlastně piju. Nejradši mám v tomhle případě smůtý z řízků, z chlebem s rajčátkem (což je největší lahůdka na světě) a nebo z boloňských špaget.

      Vymazat
    2. A co teprv smoothie z kaceny se zelim!

      Vymazat
    3. SEGEDÍNSKÉ SMOOTHIE! sÁČEK

      Vymazat
  7. Anetko, jdu do toho.Mám v plánu letos běžet Jarní kiosk ve ˇˇSternberku a pak zkusit Spartan sprint v Litovli, ale jen 5 km:-)).Sport mi není cizí, budu běh prokládat chůzí na H.E.A.T.u.Líbí se mi tvá výzva, já budu dřepy dávat po 50, 3x denně.Jen potřebuji kvalitní obuv na běh,at neodrovnám ve svém věku nohy, s tím budu začínat, ale mám dost času se vše naučit:-).hezký den a pozdravuj.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radusko, Spartan me taky laka, kdyz je to takovej kousek, tak treba se potkame :) a behat bychom taky nekdy mohly spolu :) Lukas pozdravuje a Tvoje mimina Te taky urcite zdravi :)

      Vymazat
    2. Dřepy mám za sebou, snad budu zítra chodit:-).

      Vymazat
  8. Super :) Já si rozjela vlastní výzvu, a to se Shaunem a jeho novým MAX programem. Zatím se držím a cvičím, takže spokojenost ! :D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Anet, supr vyzva, pocitej se mnou. Akorat tu smoothie cast trochu pozmenim. Nemam mixer a kdyz jsem ho mela, parkrat jsem to zkousela, ale nejak mi to proste nechutna. Banany mam normalne rada, ale jakmile ma neco jen bananovou prichut nebo je v tom banan rozmackany, tak uz ne. Takze si misto toho davam tu cast, ze kazdy den snim alespon jeden kus ovoce nebo zeleniny, v tom jsem fakt tragicka.
    Jinak dalsi predsevzeti je ubehnout pulmaraton, takze tech 150 drepu denne se hodi :-) A pak take jednu knizku mesicne. Ale hlavne, letos uz konec slzam, zacit byt stastna a treba se i znova zamilovat, to by se mi libilo :)
    lenij

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Anet, díky za motivaci! Přidávám se k tvé výzvě a hned jak to dopíšu jdu na dřepy. Mé cíle v tomto roce jsou 1. zpevnit břicho a ruce, hlavně tricepsy 2. zaběhnout svůj první půl maraton, který je už v březnu 3. za tento rok dát v běhu 1000 km 4. we run prague dát tento rok pod 50 min a za 5.bát sama se sebou spokojená :) protože to je nejdůležitější. No není toho málo, ale já to dám!! :)) Držím všem pěsti ať se jim jejich cíle podaří dotáhnout do konce. Pav.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! :-)